Rabu, 21 November 2012

Kecanggihan roket homemade Hamas

Media yahudi zionis kerap menipu dengan melaporkan bahawa "hujan roket dari Gaza tidak merosakkan", sesungguhnya ada fakta yang menarik berhubung roket Qassam. Berikut di antaranya:

Rocket Qossam digunakan oleh Hamas sejak tahun 2001. Pengeluaran Qassam bermula pada bulan September 2001 berikutan pecahnya Intifada Kedua.

Bahkan pakar pertahanan yahudi zionis menganggap roket Qassam yang merupakan ancaman psikologi daripada ancaman fizikal.

Sejak tahun 2001, 21 orang yahudi laknatullah terbunuh oleh ribuan roket, sementara persenjataan yahudi laknatullah ini telah membunuh lebih dari 2300 dalam 5 tahun terakhir, yang dilancarkan dari pesawat tanpa pemandu.

Dalam 11 tahun terakhir, sejak meletusnya intifada, Israel membunuh 1477 kanak-kanak Palestin.

Sejak tahun 1946, serangan bom pertama dilakukan oleh Zionis dari Zvei Lumi. Ini adalah serangan bom yang dilakukan oleh Yahudi, bahkan sebelum Israel terbentuk. Korban Palestin yang gugur ketika itu adalah 91 orang. Inilah sebabnya pejuang Palestin mula membuat roket sendiri.

"Rockets dari Gaza hanyalah sebuah alihan isu yang dibuat kerajaan yahudi laknatullah ke atas media untuk mengalihkan perhatian anda dari fakta bahawa sejak 1946, ada lebih dari 77 pembunuhan. Palestin berada di bawah serangan kekerasan secara langsung setiap hari sejak Nakba tahun 1948, bahkan jika tidak ada batu atau roket dilemparkan sekalipun anda lihat lah Tebing Barat yang diserang setiap hari, padahal mereka tidak melancarkan roket. "
thumbnail
Judul: Kecanggihan roket homemade Hamas
Rating: 100% based on 99998 ratings. 5 user reviews.
Ditulis Oleh

Artikel Terkait DUNIA :

0 comments:

Posting Komentar

 
Copyright © 2013. About - Sitemap - Contact - Privacy
Template Seo Elite oleh Bamz