Senin, 26 November 2012

Seramai 150 000 orang Yahudi berkhidmat dalam Tentera Hitler

Picture of Commander Paul Ascher
Komander Paul Ascher seorang Yahudi menerima anugerah dari Deutschblütigkeitserklärung dari  Hitler 
Seramai 150 000 orang Yahudi laknatullah berkhidmat dalam Tentera Hitler Nazi. Ini bukan jumlah yang sedikit. Ini cuma sedikit sejarah telah disembunyikan dan akan didedahkan sehingga penyelidik Bryan Mark Rigg seorang Yahudi baru-baru ini terbongkar.

Fakta mengenai Tentera Yahudi Hitler

1. "Bukan setiap mangsa adalah seorang Yahudi tetapi Yahudi setiap mangsa." Elie Wiesel pengucapan Perang Dunia II.

2. "Jika ada orang Yahudi di (Hitler) angkatan tentera yang berkhidmat mengetahui apa yang berlaku dan tidak membuat sebarang cubaan untuk menyelamatkannya (kehidupan), maka itu tidak boleh diterima dan hina." Rabbi Marvin Hier, pengarah Institut Simon Wiesenthal.

3. Beribu-ribu lelaki berketurunan Yahudi laknatullah dan apa yang digelar oleh Nazi iaitu 'Yahudi penuh' (full jews) berkhidmat dalam tentera Jerman dengan pengetahuan dan kelulusan Adolf Hitler.

4. Seorang penyelidik Bryan Rigg dari Cambridge University  telah mengesan keturunan Yahudi lebih daripada 1200 askar Hitler, termasuk lah dua marshal, Lima belas jeneral, dua jeneral penuh, lapan leftenan jeneral, Lima jeneral utama, "menguasai sehingga 100,000 tentera.

5. Dalam kira-kira 20 kes, askar Yahudi dalam tentera Nazi telah dianugerahkan penghormatan tertinggi tentera Jerman, Palang Knight (Knight's Cross).

Picture of Luftwaffe General Helmut Wilberg
Jeneral Helmut Welberg seorang Yahudi, Hitler isytihar Yahudi ini sebagai bangsa Aryan pada 1935
6. Vateran Yahudi hari ini seorang penduduk berusia 82 tahun berada di utara Jerman, Yahudi ini yang berkhidmat sebagai kapten dan mengamalkan agamanya dalam Wehrmacht sepanjang perang.

7. Salah satu marshal Yahudi adalah Erhard , timbalan Luftwaffe Ketua Hermann Goering. Khabar angin identiti Yahudi diedarkan secara meluas di Jerman pada tahun 1930-an.

8. Yahudi juga pernah berkhidmat dalam pasukan polis dan keselamatan Nazi sebagai polis ghetto (Ordnungdienst) dan pengawal kem tahanan.

9.  Semasa Perang Dunia II beribu-ribu orang Yahudi laknatullah berkhidmat dalam Pasukan Wehrmacht, ramai yahudi laknatullah dianugerahkan Cross untuk keberanian. Ada juga Yahudi berkhidmat dalam SS. 

10. Adakah Yahudi laknatullah ini ada dalam pasukana Gestapo? Ya ada. Apa itu Gestapo? Gestapo adalah singkatan "Geheime Stadt Polizei", bermakna Polis Rahsia Negara,
thumbnail
Judul: Seramai 150 000 orang Yahudi berkhidmat dalam Tentera Hitler
Rating: 100% based on 99998 ratings. 5 user reviews.
Ditulis Oleh

Artikel Terkait YAHUDI LAKNATULLAH :

0 comments:

Posting Komentar

 
Copyright © 2013. About - Sitemap - Contact - Privacy
Template Seo Elite oleh Bamz