Rabu, 28 November 2012

Selepas seminggu gencatan senjata, setiap tentera Israel menerima ancaman menerusi SMS

Selepas seminggu perang tentera yahudi zionis laknatullah terhadap Gaza tamat, satu khabaran buruk mengejutkan tentera yahudi zionis laknatullah.

Satu ancaman menerusi SMS yang dihantar kepada setiap tentera Israel.

SMS itu berbunyi "Kami akan menukar Gaza menjadi kuburan buat kalian dan membakar Tel Aviv!"

SMS itu dihantar hampir ke semua kakitangan tentera Israel.

Tiak ada seorang pun tentera yahudi zionis laknatullah yang mengaku pernah memberi nombor telefon mereka. "Saya pernah bertemu dengan sejumlah lelaki dari Jihad Islam semasa latihan ketenteraan saya, tapi saya tidak pernah mendedahkan butiran peribadi saya kepada mereka," kata seorang tentera rejim yahudi laknatullah itu.

"Saya bahkan tidak mempunyai akaun Facebook atau apa pun yang boleh membantu mereka menghubungi saya. Ini sangat pelik, "katanya lagi.

Menurut Information Security IDF (kesatuan tentera Israel) sepanjang Operation Pillar of Defence, Jihad Islam lah yang mengirimkan ribuan mesej ancaman itu.

"Mungkin salah satu tentera dalam senarai unit cadangan kami telah mengupload data kami ke Google Docs," kata seorang tentera IDF
thumbnail
Judul: Selepas seminggu gencatan senjata, setiap tentera Israel menerima ancaman menerusi SMS
Rating: 100% based on 99998 ratings. 5 user reviews.
Ditulis Oleh

Artikel Terkait DUNIA :

0 comments:

Posting Komentar

 
Copyright © 2013. About - Sitemap - Contact - Privacy
Template Seo Elite oleh Bamz